Kontaktinformasjon

Supporttelefon: 23 37 33 33 – tastevalg 3
Epost: burgesshill.rpd_bh_norway@roche.com
Tlf. sentralbord:
23 37 33 00
Ordre: norway.customer_support@roche.com

 

Hvordan gå frem ved behov for support og service?

  1. Ta kontakt med oss på supporttelefon 23 37 33 33 (velg 3)
  2. Support vil hjelpe med feilsøking eller be om at defekt instrument blir sendt inn til service
  3. Instrumenter sendes inn til service først når Roche Support ber om det og saksnummer er gitt.
  4. Sammen med instrumentet vedlegges informasjon om forhandler, instrument, problemstilling og saksnummeret oppgitt av Roche
  5. Dersom instrumentet skal sendes til service, send til følgende adresse:

    Unitronic AS
    Villaveien 1
    1385 Asker

    Merk forsendelsen med saksnummeret.

 

NB! Alle supporthenvendelser skal gå via supporttelefonen. Ved behov for å snakke med en av våre kontakter innen salg eller marked gjelder følgende:

Hvem Posisjon Kontaktinformasjon Ansvar
Reza Gordan Kundeansvarlig T: 41030808
Reza.gordan@roche.com
Kontaktes om produktopplæring, sambesøk, salgsaktiviteter ol.
Liv-Janne Øvrebust Produktansvarlig T: 91519683
Liv_janne.oevrebust@roche.com
Kontaktes ang. kampanjer, produkter ol.
Norsktalende support Support (alle telefon-/epost-henvendelser) T: 23373333
burgesshill.rpd_bh_norway@roche.com
Alle support henvendelser
Stian Mathiesen Sjef for salgsavdelingen T: 91724504
Stian.mathiesen@roche.com
Forhandlerkontrakter, betingelser
Ken Bårdsen Sjef for markedsavdelingen T: 91792507
ken.baardsen@roche.com
Markedsaktiviteter, kampanjer